۱۳۹۳ دی ۴, پنجشنبه

اسکن ژامبون وپنیر



اسکن ژامبون و پنیر

مواد لازم
ارد250گرم
خامه صبحتنه 180گرم 
نمک وفلفل 1/2ق چ
کره سرد100گرم 
پنیر چدار3/4 پیمانه
ژامبون خردشده 1/2 پ
سبزی پیازچه 2ق غ
بیکینگ پودر1ق غ
خامه برای رومال کردن 2ق غ
نکته پنیر چدار طعم متفاوتی به اسکن میده شما هرنوع پنیری دوست دارین میتونید استفاده کنید من از پنیرصبحانه استفاده کردم
     من از سبزی جعفری وتره استفاده کردم  شما هم میتونید به سلیقه تون سبزی بریزید

طرزتهیه
ابتدا ارد و بکبنگ پودر و نمک وفلفل رو باهم مخلوط کرده کره سرد که نگینی کردین رو اضافه کرده نکته مهم فقط ارد و کره رو با نوک انگشت اضافه تا به خورد ارد بره وبه شکل خرده نان در بیاد
       
  
      

       
حالا پنیر ور اضافه کرده و به همین صورت با نوک انگشت مخلوط کرده
سپس ژامبون و سبزی اضافه
حالا خامه رو میریزیم اندازه 2ق بردارین وبقیعه رو با مواد قاطی کنید تا یه خمیر یه دست بشه
 خمیر رو روی یه سطح ارد پاشی شده به کمک وردنه باز کنید ضخامتش اندازه 1سانت باشه 
بصورت مثلث برش بدین وبا فاصله از هم توی سینی فر که کاغذ روغنی انداخته اید بچینید

و روی اسکن ها رو خامه بزنید
بزارین داخل فر که از قبل گرم شده با دمای200درجه سانتی گراد به مدت 20-25دقیقه
با سس قرمز بیشتر میچسبه 
نوش جان
با تشکر فراوان از دستور دوست خوبم یامی مامی عزیز
من این دستور رو از وبلاگ ایشون یادگرفتم
        وجاداره بگم کارهاشون عالیه 

۱ نظر: