۱۳۹۳ دی ۸, دوشنبه

سیب زمینی شکم پر

همیشه باید کلی فک کنم که شام چی درست کنم بیشتر شام سر دستی (فوری)دوست دارن من چند وقت پیش یه کلیپ دیدم که 
یه شام سریع وخوشمزه درست کرد دست به کار شدم ودرست کردم ما که خیلی خوشمان امد امیدوارم شما هم 
خوشتان بیاید و درست کنید اون کلیپ اسم نداشت من اسمشو گذاشتم سیب زمینی شکم پر خب میریم سر اصل مطلب

مواد لازم:
سیب زمنی بزرگ4عدد
مرغ اب پز ریش شده وبا پیاز تفت داده(یا گوشت چرخ کرده)1پ
تخم مرغ4عدد
ژامبون 1پ
فللفل دلمه 1عدد کوچک
پنیر پیتزا به مقدار لازم





طرز تهیه

ابتدا سیب زمینی رو اب پز کنید بعد به یه لایه نازک از روی ان بر دارین سپس به ارامی داخل ان را خالی کنید طبق شکل
حالا مواد رو داخلش میریزیم ابتدا مرغ بعد ژامبون بعد فللفل دلمه ودر اخر یه عدد تخم مرغ روی سیب زمینی میشکنیم
وروش روهم پنیر پیتزا میریزیم  داخل فر به  مدت 20-25دقیقه با درجه 180 میزایم بپزه
سیب زمینی های که از داخل سیب زمینی بر داشتین هم میتونید مث من پوره یا کوکو یا کتلت درست کنید
به همین راحتی به همین خوشمزگی
خیلی سریع میتونید دوتا غذا درست کنید

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر